Wikispaces

https://www.wikispaces.com/user/my/21493839e

Wikispaces nedir?

Wikispaces ise wiki oluşturabildiğiniz bir sitedir.

Eğitimde Kullanımı Wikiler eğitimde bir dersin öğretiminde kavramlar sözlüğü olarak kullanılabilir. Bir derste geçen kavramları bu ortamda paylaşıp diğer kavramlarla nasıl ilişkilendirebileceklerini öğrenme öğretme sürecine dahil edilebilir. Ayrıca wiki sayfalarında bir kavram açıklaması içerisinde başka kavramlara linkler oluşturulur. Bu ada öğrenenin bir kavram içerisinde geçen başka bir kavram ile karşı karşıya geldiğinde bu yeni kavramı arama zorluğu çekmeden ulaşmasını sağlamaktadır. Öğretmenler wiki aracını kullanarak eğitim sistemleri oluşturabilirler.

Ben wikispaces’de Marilyn Monroe’yi oluşturdum.

Ekran Alıntısı

 Konum hakkında kısa bilgi verip üzerinde bağlantı oluşturdum. İlk olarak:
Ekran 1
metin içinde marilyn monroe yazısına tıkladığınızda o sayfa hakkında başka bir internet sayfası açılıyor ve başka bilgiler önünüze çıkıyor
Ekran 2 Ekran3
diğer şekilde yazıdan diğer iki kelimenin üstüne tıklayınca başka internet sayfası açılıyor.
Ve wikispaces’de diğer bir yöntem olan kendi bağlantımı yapmaya çalıştım. Marilyn Monroe filmlerinin isimlerine wiki oluşturdum.
ekran4 ekran5 üstüne tıkladığınızda açılan sayfada da kendi oluşturduğum wikinin konum hakkında verilen diğer bilgilerini göreceksiniz.

Wikispaces’ için 6 yanıt

  1. Wikispace ile ilgili çok açıklayıcı ve güzel bir paylaşım olmuş. Görsel kullanman destekleyici olmuş. Çok başarılı bir yazı,tebrikler.

    Beğen

  2. gayet dolu dolu ve anlaşılır bir şekilde açıklamış ve hiper bağları güzelce kullanıp kullanıcıya ve okuyucuya kolaylık sağlamışsın 🙂 GÖZLERİME ÖNÖNÖMÖYÖRÖM

    Beğen

  3. Şu örneklerin çeşitliliğine bakarmısınız? Yaptığın adımları sırasıyla bizlere aktardığın çok teşekkürler,wiki sayfanda da Marilyn Monroe başlığı altında bir yazı yazman çok başarılı 😉

    Beğen

Yorum bırakın